Velkommen til      Lyngby Baptistkirke

Vi holder gudstjeneste søndag formiddag kl. 10.30.

Du kan se gudstjenesteplanen og andre aktiviteter under Det sker

Alle er hjertelig velkommen!

Løg_edited.png
Hjem: Welcome
Screenshot 2022-03-01 at 15-43-11 Lyngby Baptistkirke ( lyngby_baptistkirke) • Instagram-b

Om os

Lyngby Baptistkirke: En kirke - åben for alle

Lyngby Baptistkirke er et levende kristent fællesskab, hvor udgangspunktet er forkyndelse, tilbedelse, omsorg, tjeneste, mission og undervisning – for den enkelte såvel som for fællesskabet.

Baptistkirken er en frikirke med demokratisk valgt ledelse. Det betyder, at alle medlemmer har indflydelse og ansvar. Menigheden drives ved medlemmernes engagement og økonomiske støtte, og vi aflønner selv vores præst.

Baptistkirken var den første frikirke i Danmark, og de første baptister i Danmark blev døbt i 1839.

Baptistmenigheden i Lyngby er en af 52 menigheder i Danmark. Menigheden i Lyngby blev stiftet i 1951, og kirken, som blev indviet i 1967, er bygget af menighedens egne medlemmer.

Odinsvej 1, 2800 Kgs. Lyngby

Tak for din indsendelse!